10 konstiga saker ni inte visste om mig

... mitt ena öra är "plattare" än det andra för jag sover bara på ena sidan...
 
... jag blinkar onaturligt mycket och får ofta komentarer om det...
 
... i hela mitt liv har folk gjort om mitt namn till konstiga rim som "Elise polis potatisgris" eller "Elfis" och jag hatar det...
 
... på dagis var det en kille som bet mig så hårt att det började blöda och märket är fortfarande kvar...
 
... min mamma ville att jag skulle heta Delphine (utalas delfin), men det funkar ju sådär på svenska ;)...
 
... jag är bara 50% svenne (och 50 % fransk)...
 
... när jag gillar en låt så lysstnar jag på den 24/7 tills jag hatar den...
 
... jag älskar att klippa sönder gammla jeans/tröjor så dem blir nya shorts/linnen...
 
... utan att tänka på det så går jag alltid emot modet, t.ex när alla har rosa jeans så har jag gröna shorts...
 
... jag äger 0 kjolar och 0 klänningar...
 
Var det något ni redan visste? :)
En till sak ni nog inte visste är att jag älskar att ta lövbilder. Denna tog jag när jag och Moff var på Åland :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0