Blandat som vanligt

Heeerre vad snabbt tiden går, två skoldagar kvar plus avslutningen! Blandade kännslor måste jag säga, är sååå taggad till mormor och Sophia och aadgjgqshe aa ni fattar, lite hype... Men är problemet- fy vad jag kommer sakna er. Mina fränds i skolan och i stallet. Älskar ju er :( Skriv er skype i kommentarerna så blir jag glaaaad! Fast jag är taaaaggaaaad som tusan till lovet, och det är bara en person som jag inte träffar efter lovet, så aa jag överlever väl...
Min klass åkte till en Synagoga (som en kyrka eller en moské, fast det är Judarnas). Egentligen så ska alla tjejer sitta på läktarna, bara männen får gå ner i själva salen, men eftersom det var ett besök så fick vi komma ner ^^ Dock behövde killarna ha en kippa (en mössa) på sig, hahahaha ni skulle sett dem x'D Iaf så berättade en dam för oss om religionen och vi fick se på Torarullarna osv, det var faktiskt riktigt intressant. Dock stog alla texter på hebreiska, så jag fattade inte så mycket... Men vi har en kille i klassen som kan liiite hebreiska, så alla bombade honom med frågor haha ;)
Efter skolan gick jag på lillasyster-jakt. Jag vet inte hur många varv jag gick runt skolgården och dungen, och jag skulle precis upp och leta i blackis när jag hittade en lärare som jag hade när jag var liten, och han visste var syrran var, nämnligen inne i gympasalen, hon och hennes polare hade bandy-race. Okey...x)
Btw, vad tycks om min nya vattenstämpel? Själv tycker jag denna är mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: aidhed

Heter aidhed på Skype<3

2013-06-04 @ 18:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0