Film x2

Blöt men söt liten ponny. Min finaste ♥
Detta har varit en super dag! Vi har sett på film, redovisningar, film och sen gympa. Jag klagar inte ;) Först hade vi redovisningar i två timmar, sen film på NOTen, sen lunch, och sen film igen på svenskan. Dock hade vi rugby på gympan och det är väl inte riktigt min favoritsport, men aja... Vi hade kul ändå. Och min franskalärare är mentor till niorna som har bal ikväll, så vi slapp franskan :D Så jag åkte hem i regnet och fixade smoothie till mig och brorsan, och gav honom en lektion i diskning (jag sa "när vi blir vuxna så kommer kvinnor och män vara jämnställdare än idag, och du kommer behöva kunna diska." då kom han på en gång haha), men han gav upp efter det första glaset eftersom han tappade det så det gick sönder xD Heja heja haha...
Nu ska jag redigera lite, har ett par bilder som ni ska få se (inte från idag dock), så vi hörs.

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahahha elisseeee, jag garvar xD

2013-06-03 @ 23:28:26
URL: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0