Me gusta Ben & Jerry's

Helu alla människor, har ni det bra? Själv hade jag studiedag idag, så det funkar ;) Åkte till med mamma till Coop imorse, och lyckades tjata till mig en Ben & Jerry's! Det är tredje gången jag lyckas, heja mig haha... Men dem är ju så sjukt goda...
Vi åkte hem och åt iaf och jag redigerade lite. Sen hämtade vi syrran och drog ner till stranden. Jag satt och läste, familjens badgruka haha...
 
Nu tänkte jag dra ut och springa lilla rundan (6km) precis som igår. Ska försöka fixa det på 15min, men det är så mycket backar att det går nog inte... Snarare 20min tror jag. Jaja ingen bryr sig, knappt jag själv faktiskt. Så jag drar ut nu och snor Spotifyen. Då blir alla suuuraaa haha... Glädjedödare xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0