Min avfärdsdag som spenderades hemma

Imorse när jag egentligen skulle suttit på flyget till mormor så kollade jag istället på mina syskons skolavsluning. Samma tal som förra året, och herre vad varmt dem var! Träffade några från gamla klassen och åt lite jordgubbstårta. Sen gick jag hem, och satt i solen i två timmar och bara tänkte. Sen gick jag in, slog ihop en sallad och satte mig på balkongen och åt. Mormor ringde och hon var lika ledsen som jag, men vi har nya biljetter så det borde inte bli något knas denhär gången. Vi pratade och hästarna också :3 Sen läste jag och packade lite, och sen hämtade jag syrran på fritids.
Imorgon ska jag till stallet efter lunch och städa mitt skåp, ta hem det som ska hem osv. Tror jag smörjer stövlarna i stallet istället för hemma, vår skokräm hemma är knas... Sen så säger jag också hejdå & glad sommar till Smulis, Bente, Guldis och alla kompisar ♥ På fredag är mamma hemma och vi ska tsm med mina syskon in till stan. kanske kan få med mig nån ny bok och en tröja eller nåt hem också. Och sen blir det lördag, Ä N T L I G E N. Ska bli så kul att äntligen åka! :D Sen kommer jag inte tillbaks hit förens i augusti. 
Nu ska jag ner och ducha, byeee
 

Kommentarer
Postat av: fanny

blogga! D:

2013-06-24 @ 09:58:05
URL: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0