Sasha

Min mormor har tre katter (och en hemlös som bor i källaren), Ari, Felix och Sasha. På bilderna här uppe så är det lilla Sasha. Hon och syrran (vi insåg att Felix var en tjej när hon redan var van vid sitt namn..) Felix var övergivna sommarkatter som min mormors enda granne hittade. Men grannen dog tyvärr på julafton 2012 så mormor fick ta över kissarna. Dem bodde i en lada vid grannens gammla hus. Sasha är tamare en Felix, så henne fick jag hem, men Felix bor kvar i ladan. Men eftersom jag om tre dagar åker dit och stannar till augusti så ska jag väll få hem henne. Hon väntar faktiskt kattungar, stackare... Hon är ju bebis själv... Men vi ska sterilisera (vet inte hur det stavas) det när Felix har fått sina bebisar. Så det blir mycket bilder på katter i sommar, men det är väl ingen som blir sur, vad är gulligare att titta på liksom? ♥ I sommar kommer jag skriva mer om mormors övriga djur också, t.ex åsnan och getterna. I sommras var det någon som klagade på att jag bara skrev om hästarna, så nu får ni väl läsa om hela gänget. Har tänkt att försöka rida in Lena (åsnan), haha vi får väl se hur det går. Hon är den envisaste jag någonsin träffat, och smart som tusan också... Heja mig haha (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0