Stranden utan sand

Nej aldså jag är fullt normal, hurså? x'D
Tjaho visst är jag kung på att uppdatera? Nä, men jag har faktiskt ett liv, så ni får ursäkta. Heeeerre vad varmt det var idag, jag som hade tänkt springa. Det är typ det samma som att ta självmord i det här vädret, iaf samma resultat... Så efter lunch så drog jag, mamma och mina syskon ner till "stranden" (det är typ gräs ist för sand, men det är vid mälaren så det funkar). Men vattnet var ahjgjdayhedbjm kallt så glöm att jag skulle bada. Satt och chillade i solen ist ^^ 
Imorgon är det skola, men jag är inte ett dugg sur eller så, mest taggad... Jag gillar alltid skolan dem sista veckorna, då har man typ inga läxor och sitter i solen på kyrkotrappan och gör försöker göra matte. Och är med kompisarna, det är ju bara kul. Att man sen måste jobba lite, ärsh, det är värt det. Så jag typ längtar till imorgon, haha faaail... Men jag har aldrig sagt att jag är normal, så inga kommentarer på det tack :)
Nä men då ska jag väl ner och fixa mig (badrummet i källaren är roligare än det på övervåningen, heh), så ni får ha det bra...
Ps: ja det är meningen att det ska stå MHV ist för MVH xD

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja! Jag är likadan, jag förstår vad du menar! Låt oss vara onormala tsm ;)

2013-06-03 @ 13:36:40
URL: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0