1 meter!

Igår gick lektionen sådär. Jag hade mina nya stövlar, och det gjorde himla ont. Så min hoppsitts blev jättekonstig... Men jag och Bente slog vårat hopprekord tsm iaf, 1m oxer! Det är det högsta han någonsin hoppat, gulle :*
Dem andra hoppade 1,5 också, men det blev lite för läskigt tyckte Bente. Och vi vill ju inte skrämma honom för höjder nu när han är så ung, så vi sänkte till ca 90 så fick han hoppa det ist :)
Är påväg till skolan nu, så har därför inga bilder (mobilinlägg) men ni får ikväll. Tror jag hinner redigera bilderna från i söndags också!
Vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Lägg upp bilderna från helgen! :3

2013-05-29 @ 12:17:00
URL: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0