Det värsta är över

Har inte skrivit på ett tag, har inte hunnit. Var hos Filippa och pluggade igår, idag hade jag mitt gymnasie franska prov. Det var jättelätt, så jag antar att jag kommer in...
Imorgon redovisar jag Costa Rica arbetet, sen är jag friiiiii. Och hinner blogga ^^ Och idag är det exakt 2 veckor till sommarlovet, aahgdhjagde snart får jag träffa Sophia, är super taggad, det ska bli bäst. Unga hästar är bäst, dem lär sig lättare. Jag ska lära henne NH först, sen litar hon på mig och då kan jag lära henne annat, t.ex hoppning :)
Ska sätta in en ny header när jag hinner också. Den är mycket finare, och så är båda mina stjärnor med, Sophia och Kora ♥
Ska strax åka till stallet, taggar för ett superpass på Bente, see ya!

Kommentarer
Postat av: Elvira - Baraelvira.se

Tack för din fina kommentar, den värmde verkligen att läsa!

Jättesöt ponny dessutom! :)

Kram!

2013-06-02 @ 20:30:12
URL: http://baraelvira.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0