Kim

Har fått några frågor om vem Kim är. Haha förlåt, jag glömmer att ni inte vet allt om mig och så ;) Kim är aldså min mormors häst som bor tsm med ****** hos mormor. Laura rider Kim när vi två rider ut tsm, mormor rider Kim när vi rider och dem andra dagarna rider jag båda (förutom när dem har vilodag). Kim är den finaste dressyrhäst man kan tänka sig. Hon har en väldigt lång hals och hon går lätt i form. Hennes gångarter är perfekta. Hon tävlade mycket dressyr innan hon kom till oss (och jag ska kanske tävla henne i år). Jag skrev aldrig om mina ridpass på Kim på min gammla blogg, jag trodde inte ni brydde er. Men iår ska jag skriva om henne med, och vad jag gör med henne och så. Så håll utkik, för snart åker jag till mormor och då får ni läsa massor om Kim och ******.
PS: Idag lägger mormor dommen, ska vi köpa ****** eller inte (hon ska rida igenom henne). ****** är fem år så hoppas hon är tillräckligt skolad... Åh är sååå nervös. Om vi köper henne så avslöjar jag allt, hennes namn osv... Åh håll tummarna!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0