Misslyckad picknick

Picknicken började bra. Småbarnen lekte och vi åt sallad. Sen kom regnet, ursh.. Jag satt under mitt paraply och ville bara heem. Det roliga var att barnen fortsatte leka som om inget hänt. Så gulliga ;)
Imorrn har jag 50% betygsavgörande teknik prov och musik prov. Kulkul eller haha... Drar hem en sväng och sen ska jag på min brors trombon uppvisning (eller vad man säger), så det blir en vanlig dag. Om vädret tillåter det så drar jag nog ut och fotar, var ett tag sen nu :)
Åhh är så laddad för sommaren! 19 dagar sen looov! Och jag tror vi köper ******, så allt är suuper! Det ända molnet är Koraline. Saknar henne så himla himla mkt. Brukar gå till hennes grav innan jag går in efter skolan. Det blommar i trädet över graven och det är helt packat med blommor runt. Så fint. Ska fota nån gång så ni får se. Jag hittar aldrig en ponny som hon igen. Aldrig
Nu ska jag nog sova haha... Är supertrött. Så godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0