Planer

Tjena, ligger och vilar efter en tuff dag. Båda uppsatserna är fixade vilket är riktigt skönt ;) Har även planerat sommaren lite.. Åker till mormor när vi får lov, och där kommer jag ju rida ***** och Kim 4-6 dagar i veckan, men... Jag har även fått jobb på en ridskola ganska nära! Så där kommer jag jobba ca 2 dagar i veckan, och på en av dagarna så kommer jag även rida :) Super kul! Jag rider ju med Laura såklart, men annars är det mest mormor och hennes kompisar som är lite äldre jag rider med (dem är supersnälla, haha typ schystare än dem i min ålder) men det blir kul att få lite om växling och rida med folk i min ålder.. ;)
Har inte så mycket mer att säga, så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0