Ut i regnet & äta

Sitter och väntar, vi ska strax gå på picnik med syrrans klass. Kul, och hoppas jag inte skämmer ut mig på 
brännbollen ;) Hade vanlig skoladag idag, som började med att jag och Filippa sprang mellan skolans alla datasalar, i hopp om att finna en som funkade. Det var nåt fel på IT-rummet med vi behövde verkligen skriva ut haha... Tillslut hittade vi Lousie som hade en fungerande dator som vi fick låna, pjuu ;)
Åt stenhårda pannkakor till lunch med Sophie och Mattias, det är så vi rullar. Efter skolan köpte jag och Sophie godis och sen drog vi hem. Fixade smoothie till mig och brorsan när jag kom hem, sen pluggade jag. Fick stryka stallet, hade alldeles för mycket plugg :( Åh hatar när det blir så, skolan ska inte få gå ut över hästarna... Men jag försöker hålla ut, bara 19 dagar kvar till sooommaaarloooov! :D
Vi ska strax gå, så jag ska ner och leta efter en regnjacka, see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0