Välkommen hit!

Kul att du klickat dig hit!

Jag heter Elise Svensson Madelon och mitt största intresse är ridning. Min mormor har en hästgård och där bodde under ca ett år världens finaste ponny, min ponny. Koraline hette hon. Vi var bästa vänner, jag litade på henne, hon på mig. Jag hade kunnat dö för henne. Men i februari detta år blev hon konstig. Hon hade konstiga sår och bet sig själv. En dag såg vi henne rulla, men inte fridfullt, hon var panikslagen. Hon hade ont. Hon hade kolik. Obotlig kolik... 
I den här bloggen kommer ni få följa min resa i jakten på en ny ponny, och sedan mig och ponnyn. Men min mormor bor långt från mig, så jag är bara där på loven. Annars rider jag på ridskola och letar medryttarhäst :)
Ett annat stort intresse för mig är fotografi. Jag fotar med en Canon EOS 600D. Så många blider kommer nog ploppa upp på bloggen ;)
 
Så nu vet ni lite mer om mig & mitt liv. NUUU KÖR VI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0